شنبه 15 اردیبهشت 1403

حسین اسماعیل پور فرماندار شهرستان صومعه سرا  روز چهارشنبه در جلسه پشتیبانی راهیان نور صومعه سرا گفت : جامعه پذیری فرهنگ جنگ و آنچه سبب ماندگاری آن در نسل های جوان می شود، راهیان نور است.
وی افزود: وظیفه داریم فرهنگ جبهه را با راهیان نور شناسایی و آن را انتقال دهیم و در قبال شهدا و یادگاران دوران دفاع مقدس پاسخگو باشیم تا از مکتب فکری شهدا دفاع کنیم.
فرماندار شهرستان صومعه سرا ادامه داد: مستندسازی از سفرهای راهیان نور بعنوان الگو انجام و این سفر معنوی نقطه فرهنگی دیده شود.
سرهنگ پاسدار کیاعاشوری فرمانده سپاه صومعه سرا نیز در این جلسه گفت: حفظ ارزش ها و پیروی از راه شهدا، وظیفه ای است که باید به آن جامه عمل پوشاند تا برای نسل های جدید ملموس تر باشد.
وی افزود: راهیان نور میانبری برای آشناکردن و فرصتی برای انتقال ارزش ها به نوجوانان و جوانان است.
وی از اعزام 10 اتوبوس به مناطق جنوب کشور از 26 اسفند تا اول فروردین ماه خبر داد و گفت: این سفر بصورت عمومی و با حضور اقشار مختلف شهرستان خواهد بود.
شهرستان صومعه سرا با سه بخش مرکزی، تولمات و میرزاکوچک جنگلی و هفت دهستـان کسماء ، طاهرگوراب ، ضیابر ، هنده خـاله ، تولم (لیف شاگرد) ، گوراب زرمیخ ، مرکیه و 151 روستا، در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna